Obecnie w dobie kryzysu, również środki przeznaczane na reklamę ulegają zmniejszeniu, dlatego bardzo ważne jest zwłaszcza jeśli chodzi o mały biznes, aby dotrzeć do potencjalnych klientów, niskim kosztem, jednocześnie uzyskując dużą skuteczność reklamy. Poligrafia i druk zawsze będą się opłacały gdyż tego typu materiały reklamowe docierają bezpośrednio do klienta i wpływają na jego decyzje zakupowe. Jeżeli drukarnia wielkoformatowa znajduje się w naszym mieście gdzieś w pobliżu jest to jeszcze lepsze rozwiązanie, nie tracimy wtedy kosztów transportu. Warto sprawdzić czy obecni pracownicy się nie nudzą, jeżeli wielu z nich ma dużo wolnego czasu warto rozważyć redukcję etatów. Natomiast jeżeli przerwy są chwilowe należy dodać im nowe zadania chociażby z marketingu internetowego aby wzmocnić wartość marki. Poligrafia i druk to sprawdzone formy reklamy istniejące na rynku bardzo długo, wielokrotnie udowodniły już swoja skuteczność. Zwłaszcza dla małych firm nie mających odpowiednio dużych środków na większe kampanie reklamowe w prasie i telewizji, ulotki i promocje mogą stanowić świetną reklamę i pozwolić na pozyskanie nowych klientów.